Dag 12 - I min handväska

Eftersom jag är tjej,
och en sådan som gärna har med sej halva hemmet i väskan,
så brukar jag ha i princip ALLT möjligt i min väska.

Dock så är den lite utrensad och öde nu,
efter resan till Skottland,
man fick ju inte ha med sej vad man ville ombord på flyget
(tex nagelfilar/saxar och massa olika tuber handkräm osv)
Men detta är iaf vad som finns i min väska NU



Pandurokvitto, Yves Rocherpresentkort, hundbajspåsar
plånbok, trosskydd+tampong, rosa paraply
tandborste, tandkräm, tandtråd, vantar
pass, stickat mobilfodral, svart kajal, 2 lipgloss
Idominsalva, Mp3spelare, nycklar
kalender, sked, två pennor, kam
skottska mynd, glasögonduk

Har även nästan alltid med mej något att dricka
och ett par äpplen i väskan.
Mitt blodsocker är nämligen inte riktigt att lita på
och jag kan få svimningskänslor om jag inte,
så att säga, smeker blodsockret medhårs  . . .

Nagelsax, genomskinligt nagellack och nagelfil
är oxå något som jag nästan alltid har med mej.
Men som jag skrev i början,
så är dom lite kinkiga med vad man har med sej på planen,
så jag fick plocka ut allt sånt hemma innan resan,
och så har det inte kommit i väskan igen.

Min kamera ligger oxå oftast i väskan,
men av den logiska anledningen,
att det är den som tar fotot,
så kom inte den med på bilden!



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!