Dag 14 - Vad hade jag på mej idag?

Som vanligt alldeles på tok för lite!
Frös halvt ihjäl på väg hem från Järntorget förut,
där jag och lilla Felicia sushi-fikade =)
Supermysigt att träffa henne igen,
vart dock lite krux att komma in på sushistället
med hennes rullstol, men skam den som ger sej! =)

Sushin är dock mycket godare på SuperSushi,
så dit får jag lura med dig nästa gång, Felicia =)
Tror att det ska gå att få in dej dit,
med lite envishet och precision så! =)

Jag hade faktiskt tänkt ta en "outfit-bild" när jag kom hem,
men eftersom jag frös nästan ihjäl,
så hoppade jag in i duschen direkt.
Och efter duschen ville jag ju änna inte klä på mej kläderna igen
Utan gick raka vägen in till sängen och min uppvärmda filt ^_^
(Och just NU har jag inte så värst mycket kläder på mej
värda att fota och lägga upp i bloggen.
För som vanligt när jag är hemma,
så byter jag så fort jag bara kan om till myskläder)

Men jag ska iaf göra ett tappert försök
att beskriva mina kläder förut:

En gråblå tunika (på tok för tunn)
Svarta leggings (även dom för tunna)
Svarta boots (med ett par strumpor till
så hade jag nog iaf kunnat ana
mina tår när jag kom hem)

Japp, that's it
+ Jacka och halsduk med.

Jag är inte så väldigt avancerad i min klädstil . . .
Bör väl dock kanske snart bli lite mer avancerad på det där
med att klä mej efter rådande väder ute . . .

Postat av: Felicia

Tack för idag!självklart nästa gång får du visa mig supersushi! kunde du ju sagt det idag ju :)...Tänkte väl att du höll på att frysa ihjäl du hade som sagt på tok för lite kläder på dig! hehe...Jätte mysigt idag och jätte mysigt att träffa dig! Det får vi göra om snart!! Kram

2010-12-28 @ 18:24:57


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!