Dag 4 - Det här åt jag idag

Hmm jaha okej.
Mindre intressant dagsrubrik kanske.
Mat är ju inte direkt min starkaste sida,
och jag är inte stormförtjust i att skriva
om vad jag äter/inte äter.

Jag hade viljat säga att jag ätit sushi idag,
för det är jag sugen på
Men jag orkar inte åka iväg och köpa det,
så jag får skylla mej själv lite.

Jag var dock iväg till Frölunda Torg för att inhandla material
till julklappar åt Mormor & Morfar och Farmor & Knut.
(Säger dock inte vad,
eftersom Mormor är inne och läser här ibland)
Dock så var det väl inte det smartaste jag gjort,
för det var gryyyymt mycket folk där.
Så, om jag nånsin mer får för mej att åka och shoppa
lördagen innan jul,
slå mej förbannat jävla hårt, tack!

Nå, jag kom iaf hem med livshanken i behåll
någorlunda iallafall.
Blev lite halvt förgiftad av en Festis dock,
den måste ha blivit gammal eller läckt in syre,
för den va röten, smakade verkligen apa
Så min mage är inte riktigt på hummör,
då jag hann dricka en del innan jag upptäckte
den vedervärdiga smaken/odören.
Skål för matförgiftning typ!

Vart efter det tvungen att köpa en Chai-Latte
för att lixom "maskera" smaken i munnen/halsen.
Det hjälpte dock inget nämnvärt,
för jag halvrapar möggel fortfarande.
Trevlig info, jag vet.
Well. Det var allt för mej nu,
och jag inser att detta inlägget inte handlade så mycket om vad jag ÄTIT
utan mer vad jag druckit, men shit the same

Jag har även druckit Cola Light och honungs-te idag,
just for your information.

Och igår drack jag några cider för mycket på Göta's
och ramlade på en lite för hal isplätt på vägen hem.
Det är ju tur att man har användning
för sin stora starka pojkvän menar jag,
Han borde ju ha hållt mej i handen så jag INTE ramlat,
istället tror jag han skrattade åt mej.

KAN ha vart för att jag sekunden innan jag vurpar säger
"Tur att det iaf inte är så jävla halt längre"
Skulle kanske snabbt lagt till "Peppar peppar, ta i trä"
så kanske jag inte vurpat?
Eller, eftersom jag är som jag är,
så hade jag nog vurpat trots
kilo-säckar med peppar och sherwoodskogar med trä.


Nä, sluta ordbajsa nu


Tjingtjong!


Postat av: madde

ååh.. houngs-te lät as gott ju..!

varje vinter gör man en skön vurpa.. jag väntar fortfarande på min :P

2010-12-18 @ 18:02:50
URL: http://piece-of-clarity.blogspot.com


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!