Dag 7 - Min bästa vän

Lite "elak" dagsrubrik tycker jag,
då jag älskar alla mina vänner lika mycket!
Tycker inte om när man ska välja en specifik bästa vän.


Men, om jag måste välja en bästa vän,
så väljer jag isåfall Kira.

Hon finns alltid där för mej,
och hon älskar mej skyhögt
oavsett om jag är på dåligt humör
eller om jag har en bra dag.
Dagar som jag helst av allt inte vill leva,
så kommer hon in och pussar på mej
och får mej ur sängen och utanför lägenheten.

Visst, vi kan vara väldigt oeniga
om hur våra promenader ska se ut,
då hon är en mycket pigg och livlig liten tjej
Visst, jag har ibland vart så sjukt jävla arg
på att hon ibland är helt dum i huvvet
Men, hon blir väl som hon umgås kan jag gissa.

I de allra flesta fallen så är hon en ängel
och hon blir lugnare och gosigare för varje dag!






Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!