Bokrea

Tar en paus i bokreabotaniserandet på AdLibris bokrea.
Finns sååå mycket böcker jag vill ha!
Hade jag lagt ALLA böcker jag vill ha i kundvagnen,
så hade summan utan några som helst problem överskridit 3000.
Oberoende om det är rea eller inte . . . 
 
Kom dock på mej själv att ÅTERIGEN
först av allt kolla böcker under kategorin "Mat och Dryck"
Men vad fan ska jag med kokböcker till?
Jag har ju redan dom som jag behöver,
men min "älskade" lilla sjukdom
tycker fortfarande väldigt mycket om att kolla i kokböcker.
Lixom äta bilderna, föreställa sej smaken i munnen osv.
Att jag aldrig blir kvitt det . . .

Jag tänker ju fan inte ens på att jag gör så längre,
det har blivit en del av min vardag på nåt sätt.
Kolla kokböcker och surfa recept på nätet.
Recept på maträtter jag vet att jag aldrig skulle få för mej att äta . . .
Igår kollade jag, för att ta ett exempel,
på recept på SEMLOR!
Jag skulle inte, över min döda kropp,
låta en semla passera min mun,
vidare ner till magen
   (Och få lov att stanna där med såklart . . .)
Så VARFÖR kollar jag recept?!

Ibland blir jag bara så trött . . .


Postat av: Motorcykeltjejen

Usch...vilken jobbig känsla..

Har du haft ätstörningar länge?

Kramar

2010-02-16 @ 12:59:34
URL: http://nakenhunden.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!