Borderline

Gav Micke i uppgift att gå in på nätet och läsa om Borderline på olika sidor,
för att förstå lite bättre vad det är för monster han är ihop med.
För om han vill leva ett liv ihop med mej,
så är det ju bra att han börjar lära känna dom andra delarna med...
Det uppstod en del frågor som jag besvarade så gott jag kunde,
hoppas det kan ha gett honom något iaf...

Han kom efter ett tag in på en sida med en massa
tester,
en hel del intressanta sådana.
Kom fram till att jag inte är paranoid,
men har PMS, borderline, panikångest depression, dålig självkänsla,
att jag och Micke inte har en osunt förhållande,
men att mitt förra var osunt så det skrek om det,
och slutligen att mitt barn (Kira) har ADHD/damp...
What´s new, lixom?? Haha

Gå in och testa er, det var rätt intressant.
Glöm dock inte av att dessa tester inte är 100% pålitliga.


Postat av: Emelie

Gjorde testet nu med, efter att min psykolog sagt att jag möjligen kan ha det också...och resultat, 29 av 31.. :S

2010-02-10 @ 13:14:45
URL: http://lillakana.blogg.se/
Postat av: Emelie!

Jag som är test(av alla dess slag)junkie... *-gör testen-

2010-02-10 @ 20:33:39
URL: http://nodisco.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!