Ett tecken på . . .

. . . att min hjärna börjar kollapsa
är när jag får dille på konstiga ord/meningar,
som ploppar upp i min hjärna.
KONSTANT.
Så fort jag inte tänker på något specifikt,
så vandrar tankarna iväg,
och just det ordet/meningen
blir som ett jävla mantra.

Denna gången var det "Karpaltunnelsyndrom" . . .
Jag har ingen aning om varför det blev just det,
och hade heller ingen aning om vad det var,
innan jag kollade upp det på Wikipedia.
Men det blev inte bättre för det,
fortfarande tänker jag på "Karpaltunnelsyndrom".

Gaarh. Kan inte hjärnan tänka på nåt normalt istället?
Kanske nåt i stil med en utväg
ur allt som inte är som jag vill?
En konstruktiv utväg dock,
destruktiva utvägar har jag en massor utav redan.

Postat av: Emelie!

Åh jävlar vad jag känner igen det där!! :O Är precis likadan!

2010-02-23 @ 03:23:55
URL: http://nodisco.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!