Nu har vi badat!

Egentligen var det väl  bara Kira som skulle bada,
men hon tyckte tydligen att jag behövde mej ett bad oxå . . .
Så nu sitter vi här, typ lika genomvåta båda två.  =)
  Min bäbis är lite rolig när man badar henne,
först är hon inte helt enkel att få i badkaret,
sedan ska hon streta emot när man ska lyfta ur henne med . . .
Ambivalenta hund .
Och under tiden man badar henne så tycker hon det är superkul att skaka av sej vatten,
så att lilla matte blir jätteblöt.
Sedan så ser hon så fruktansvärt olycklig ut att jag nästan får hjärtsnörp!
Svansen hänger mellan benen, hållningen är allmänt taskig 
och hon får "Tyck synd om mej"-rynkan mellan ögonen,
och hon slutar ju inte se olycklig ut förän hon är helt torr igen

Se bild nedan . . . är inte det olyckligheten personifierad(hundifierad)?





Jag tycker hon ser ut som en förstorad råtta just nu,
luktar som en gör hon med för den delen.
Våt hund är ingen angenäm doft direkt . . .




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!