Sjukt jävla besviken . . .

På min såkallade psykolog . . .
Idag är det prick tre veckor sedan jag var där,
hon lovade att hon skulle se till att jag får en tid hos läkaren snarast,
och att dom skulle skicka en kallelse på post,
för hon vet hur jag är med telefoner . . .
   Veckorna gick, jag fick inget jävla brev,
så i fredags ringde jag henne,
men gick det att få tag på henne?
Nej . . .
Talade dock in ett (något förvirrat) meddelande på hennes svarare,
bad henne ringa upp mej snarast,
fick förklarat att jag inte alls mådde bra . . .

I måndags gjorde jag ett nytt försök, samma resultat igen.
Ringde till receptionen och framförde mitt ärende.
Receptionstanten sa att hon skulle säga till A. direkt,
vilket jag är rätt säker på att hon gjorde,
för receptionstanten är typ den enda som har koll på saker där ute.
När A inte ringde upp under måndagen så pratade jag med min mor,
och hon sa att hon skulle försöka ringa,
för hon vet hur jävla sjukt förbannat svårt jag tycker det är.

Så idag morse ringde hon mej för att säga att hon hade fixat tid hos läkaren,
som verkade helt ovetande om att jag ville träffa honom.
Så tydligen har inte A. pratat med honom överhuvudtaget,
trots åtskilliga påtryckningar.

Så jag är lite lätt less på allt just nu,
tycker det är FAN rent ut sagt att min mamma ska behöva hjälpa till
för att jag ska få en jävla läkartid som min psykolog lovade att HON skulle fixa.

Sedan sa hon även att hon skulle ta upp mitt ärende på måndagsmötet
(för tre veckor sedan)
för att komma fram till nåt bra ställe här i Gbg där jag kan få bättre vård,
så jag undrar nu om hon fick gjort det . . .

______________________________________

Nåja. Nog med gnäll för stunden . . .
Håller på me tvätt idag med,
täcken och kuddar.
Så det är vad jag ska göra idag.
Det och kramas med min älskling,
som jag igår råkade trolla bort nosen på . . .








Postat av: Motorcykeltjejen

usch...jobbigt när dom inte lyssnar, speciellt om man inte orkar med att ringa m.m..

Var för går du hos psykolog?



Önskar dig en trevlig helg

Kramar

2010-02-12 @ 09:56:13
URL: http://nakenhunden.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!