Sömn. Vad är det??

Ytterligare en sådan där UNDERBAR natt.
Krypande ångest innanför huden,
ett hjärta som får fnatt
och lungor som vägrar andas normalt.


Sov inte överdrivet många timmar inatt.
Eller, rättare sagt minuter,
"timmar" är väl till att överdriva . . .
Jag verkligen älskar mina sömnlösa nätter .




Idag ska jag bara ta det lugnt,
ikväll ska jag förhoppningsvis träffa min söta kompis Jenny.
Jag måste lära mej utmana ångesten och träffa folk.
Jag menar, Jenny är inte direkt farlig,
har känt henne nästan hela mitt liv,
men ÄNDÅ slår mitt hjärta dubbelslag
och andetagen stakar sej i halsen .

Micke ska iväg på poker ikväll,
och på fredag likaså.
Jag gillar inte ensamma kvällar.
Räcker ju att jag är ensam hela dagarna =(

Postat av: Motorcykeltjejen

Jobbig känsla...



Ättrörningar; äter du knappt inget då eller blir det så att du äter massor och sen får upp det?



Vill inte byta med din situation men tycker att det är ett väldigt intressant ämne!

Ha det gott

Kramar

2010-02-17 @ 19:30:44
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gumman. får du inget att sova på?



<3

2010-02-18 @ 00:27:24


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!