Virrpanna nr2

Jaaa, Har jag börjat dagen som virrpanna är det lika bra att fortsätta,
verkar det som.
Skulle sätta på ägg förut, 
vrider på spisplattan (eller ja, det är vad jag tror jag gör iaf)
Sätter mej här för att vänta på att det ska börja koka,
går ut för att kolla till äggen när det gått såpass lång tid
som det brukar göra innan det börjar bubbla.
Men det har inte ens blivit varmt vattnet,
får lite lätt panik, "Har spisen gått sönder?!"
Nä. det hade den tydligen inte.
Virrpannan Ceca hade satt på ugnen istället . . .

Jag tror jag gör bäst i att be Micke kedja fast mej sen när han kommer hem,
för jag är en fara för både mej själv och allmänheten,
sådana här dagar då hjärnan inte är som den ska . . .

Postat av: Emelie

Haha du är inte ensam söta du! Jag brukar göra liknande. Eller sätta på ugnen utan att sätta in grader. :P så den bara står och lyser.

Har gjort kokningen med, fast råkat sätta den på 1:an, och undrat varför det aldrig kokar!

Och ja, det är ungefär som i Emil mellan mig och kaffet.. "Du o jag kaffet, du o jag."

2010-02-24 @ 16:46:37
URL: http://lillakana.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!