Supertrött och jätterastlös

Låter kanske som en något udda kombination,
men för mej är det ett vanligt förekommande tillstånd.
Jag vet dock inte vad som kommer först,
tröttheten eller rastlösheten.
Men sen sitter man där med BÅDA helvetena.
För trött för att göra nåt,
och för rastlös för att INTE göra nåt.
Känner mest för att lägga mej på golvet och gnälla.
Ungefär som en bäbis
Tror dock inte min bättre hälft ( Micke )
hade uppskattat det . . .

Sedan så är nog en hel del av tröttheten från de senaste nätterna.
Har inte kunnat sova alls bra,
har det inte vart för ytterligare paralyser och hallucinationer,
så har det vart för att jag inte VÅGAT somna av rädsla för dom .
Blir en sån jävla ond cirkel .
Vet ju inte hur jag ska intala min HJÄRNA
att det inte är verklighet,
ansiktena som kommer ut ur väggar,
saker som krälar i taken
eller känslan av att vara fast i sin egen kropp.
Men hur övertalar jag hjärnan det,
när det är den som "hittar på" allt från första början?

Nåja.
Idag spelas näst sista VM-matchen
..behöver jag ens säga att jag är oändligt lättad
och att jag inte ens för en sekund kommer sakna vuvuzelorna?
Dock så har Tour De France dratt igång nu och håller på ett par veckor framåt
Varför har jag hittat en sportfåne till pojkvän?
Det är tur att jag älskar honom så mycket som jag gör,
annars hade jag hällt klister i fjärrkontrollerna,
och monterat bort knapparna på tvn
Eller helt enkelt klippt kablarna!!!
Fast just de ja, det va ju det jag INTE skulle göra,
för eftersom det är bredbands-TV,
så sabbar jag ju själva internetuppkopplingen oxå då.

Skepp o' hoj!

Postat av: Emelie - Anorektiker mot livet

Ja, håller med. De gjorde ju test innan och efter östra på korallen, och visade att jag också blivit sjukare. "Bra" ställe, verkligen. Hopaps du mår bra (:

2010-07-12 @ 10:39:09
URL: http://lillakana.blogg.se/
Postat av: Kim

trodde bara det var jag som kunde känna rastlöshet och trötthet på samma gång... then Im not alone =)

2010-07-13 @ 22:22:53
URL: http://kironjam.blogspot.com


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!