Värmeslag och cider

. . . är ingen vidare kombination.
Var ute igår med min barndomsvän Jenny och Cicci och Molly.
Märkte att det snurrar till i huvvet VÄLDIGT mycket snabbare efter en varm dag,
än t.ex en "vanlig dag", dvs mulet/regn/blåst/kallt.
Hade dock massa massa trevligt,
och jag kände mej nästan "normal" ett tag.
    (Igår var för övrigt en rätt okej dag.
    Inte "för mycket" ångest,
    utan "lagom"
    om man kan säga så?
    Dom som vet vad ångest är vet nog vad jag menar . . .)
Dock så började magen påminna mej om sin existens,
så jag drog mej hemåt relativt tidigt,
var hemma strax efter tolv tror jag.

Idag blir det en luuuugn dag,
kanske sätta sej ute på gården en stund och sola.

Denna veckan har gått sjukt fort tycker jag!
Redan fredag lixom!!

Hoppas ni får en trevlig helg,
det ska jag ha!
Eclipse och mys!!! =)


Postat av: Emelie - Anorektiker mot livet

Söt du är! Ska du se Eclipse också? Jag tror vi skall till stan. Men vet inte riktigt än. Får höra med henne senare, hon sover just nu. (Hon jobbar på bageri, så jobbar på natten)

2010-07-02 @ 15:03:24
URL: http://lillakana.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!