Håll käft hjärnspöke, HÅLL KÄFT!

Idag är ingen bra dag.

Försökt ta mej in till stan två ggr,
för att gå på yrkeshögskolemässan i Nordstan
Men har båda gångerna halvt i panik gått av vagnen
och sedan tagit första bästa vagn hem igen . . .

Rösterna i huvvet är inte snälla idag.
dom talar om för mej EXAKT hur jävla värdelös jag är.
-Varför ska jag på en sån mässa,
jag kommer ändå aldrig bli nåt.
För DOM har minsan tänkt plåga mej resten av livet.
...vilket dom nog helst ser blir rätt så kort

Dom säger att folk kommer stirra på mej mer än vanligt idag.
Dels för att jag "som vanligt" är ful, fet och fel
men sedan även av ovan nämnda orsak,
att jag inte har nåt på en sån mässa att göra.
Dom säger att folk ser på mej att jag är misslyckad.
En nolla.

Lika bra att lägga sej i sängen,
dra täcker över huvvet
och låtsas som att världen inte existerar.
För det gör den faktiskt inte för mej,
för jag kan inte ta del utav den.


Denna låten får bli "Soundtracket" för denna dagen.


Håkan Hellström - Det är så jag säger det

Postat av: rebecca

<3 Jag tycker att du är vacker !

2010-03-12 @ 14:20:30
URL: http://www.majlov.se
Postat av: L

Jag tycker DU är finaste i hela världen. Tänker på dig.<3

Postat av: Emelie!

Vet du vad, fantastiska fina underbara du. Du är en breathtaking person, något av det absolut vackraste på denna jord.

Sånadär dagar är vidriga, fruktansvärda, pissiga. Men de gånger de blr så påträngande, så får man faktiskt tillåta sig att gömma sig under täcket och ignorera världen, och ta del av den när man orkar.

Du är för fin för att världen ska få hålla på, med dig bredvid, du hör hemma i världen. Och en egen, ensam värld är också nödvändig, såklart<3



När jag kämpar med allt som tillhör världen, både den stora och min egen lilla, får jag allt som ofta Cirkus Miramar's ord på hjärnan... "små små steg med brutna ben"... för det är så det är, man tar små, försiktiga steg med ben som brutits och inte alltid hunnit läka.. tids nog läker de. Jag vet inte om jag är den rätta att tala, egentligen, då jag majoriteten av tiden tänker tvärt om, men å andra sidan finns har jag bevis på det faktiskt är så.. Är väl kanske ett bevis på att det är så.

(Tyvärr finns ju lagen om alltings jävlighet, och klarar en det ena så avlöses det av något annat)

Kors, vad jag surrade iväg här nu... Du är underbar, var egentligen allt jag ville ha sagt <3

2010-03-14 @ 22:28:24
URL: http://nodisco.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!