Oerhört seg

Klarade, dessvärre, inte gårdagen utan ett par shottar Theralen.
Vilket resulterade i att jag var fruktansvärt trött på eftermiddagen.
Ringde några på min lägenhet i Uddevalla,
och fy katten vad det var svårt att förmå sej att prata utan att sluddra . . .
Ringde ytterligare någon vid åtta-tiden,
men då hade jag vett nog att inte svara . . .
Somnade strax därefter och sov fram tills runt kl halv tolv idag . . .
Vaknade av att Kira VERKLIGEN ville ut,
så jag fick stappla mej ur sängen,
ge henne mat och sen ut med henne en snabbis.
Känns som om jag går runt på bomull idag,
och bomullen har tydligen även fortplantat sig in i min hjärna.
Är nåt sjukt trött och seg idag,
eftersom Theralen-sömnen inte riktigt kan räknas som SÖMN.

Men nu ska jag försöka komma mej ut en stund,
kroppen förbränner efterverkningarna av Theralenet
bättre om man rör på sej lite.
Dock så ser man rätt så robot-aktig ut . . .

Postat av: Rebecca

Åh cecca känner verkligen med dig. Theralen koma brukar jag kalla det :P Puss på dig.

2010-03-04 @ 14:30:35
URL: http://www.majlov.se


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!