Onödig info! =)

Snodde en lista från vackra Rebecca ♥   
    (Som i sin tur oxå har snott den,
     så då är det en laglig stöld. haha)


Om mig själv:

1. Är du singel?
Nix. Har min älskade Micke! ♥ =)
2. Är du lycklig? Aldrig HELT lycklig,
    men jag har mina lyckliga stunder.
    Så dom försöker jag ta vara på, och minnas.
3. Är du uttråkad? Ja, oftast.
4. Är du ledsen? Jag har alltid en viss dos av ledsenhet i mej.
5. Är du italienare? Nä, men "pappa jag vill ha en italienare" haha
6. Är du full? Nej fan, har slutat me sånt. xD
7. Är du en cooling? Ibland får jag för mej det, men egentligen inte.
8. Är du från Irland? Nej. Men jag vill åka dit!!!
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Japps, det är dom. Faktiskt!
    Man är nästan i minoritet bland jämnåriga,
    större delen av mina vänners föräldrar har separerat.


Två alternativ

1. Kärlek eller lust?
Kärlek isåfall.
    Lust är en mer opålitlig känsla
2. Hår eller ögon? Jag vill nog hellre kunna se än att kamma håret
3. Katter eller hundar? Hundar, är och förblir en hundmänniska.
    Katter är allt för manipulativa enligt mej!
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? 
    Både och faktiskt!
    Svårt att förklara, men jag har en jävla massa kontakter,
    så att säga. Men få som jag vet alltid finns där för mej
5. TV eller Internet? Internet, blir för rastlös av Tv-tittande.
6. Coca-cola eller Pepsi? Pepsi MAX
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? 
    Börja vilt ute, sluta romantiskt hemma?
8. Pengar eller lycka? Är inte helt säker där faktiskt.
    Jag vill säga "lycka", men jag vet att JAG skulle vara lyckligare
    om jag hade haft bättre ekonomi än jag har nu.
    Så isåfall pengar, men om lycka innebär att man
    har det bra på alla sätt, även ekonomiskt,
    så väljer jag lycka.
    Förstår någon min resonemang?!
9. Dag eller natt? Ingetdera?



Om mitt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, inte KÄRLEK.
     Kärlek är ett för stort ord att sätta på det man kan känna
     vid första ögonkastet,
     men helt klart att man kan bli "betuttad".
2. Har du nånsin blivit sårad? Allt för många gånger . . .
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille
    flera gånger under natten innan du somnade?
 Har jag säkert gjort
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Oja! Massor =D 

"Har du nånsin…"

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
    Njae, inte handgripligen
2. Brutit ett ben? Inte ben som i ben-ben.
    (Dvs. det mellan höften och foten)
    Men näsan, några ben i foten, fingret . . .
3. Gjort nåt du ångrar? Många gånger,
    och man lär sej sällan på sina misstag
4. Hoppat Bungee Jump? Ne, men är lite sugen på att testa!!!
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja, dessvärre.
    Det har varit mycket lögner genom åren, 
    dock mestadels sjukdomsrelaterade.
6. Velat försvinna? Ofta. Väldigt ofta . . .


Senaste…

1. Telefonsamtalet du gjorde? Till Mamma ♥ 
2. Telefonsamtalet du fick? Mamma där med
3. Personen du va med? Micke?
4. Roligaste grejen som hänt? Är inte offentligt ännu =)
5. Personen du sms:ade? SysterYster
6. Gick på bio med? Min skrutt ♥
7. Va och shoppade med? Oj. Ingen aning!
    Jag gillar inte att ha folk med mej när jag shoppar
    Framförallt inte om det gäller kläder . . .
    Så jag har faktiskt inte en aning.
    Var dock inne i stan me Micke förut,
    men handlade inget.
8. Du skrev till på Msn? Ingen aning faktiskt!
    Är så sällan inloggad där nuförtiden
9. Du kramade? Min skrutt ♥


Postat av: jenn

VEM SKA GIFTA SIG? SKAFFA BARN? FÖRLOVAD? BERÄTTA BERÄTTA BERÄTTA?!!! ;o

2010-03-14 @ 23:59:27


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!