Tänk att .

. en enda liten underbar människa
kan få en att må sååå jävla mycket bättre!
Mådde, som ni kanske läst, inte så jävla rockigt
tidigare idag.
Mådde väl rätt så dansband,
vilket jag anser är motsatsen till rock.
   Nu är jag dock uppe på en "normal" nivå.
Fast, vad fan är egentligen normalt?
Nå, ska inte gå in på min "normal-filosofi"
för det lär ta hela natten,
och trötta ut er nåt enormt.
Men jag syftar mer på att jag ligger rätt så lagom
på min mående-skala.
Var lite smått hypermanisk förut,
men det har stillat sej.
Många nya intryck och vetskaper får ibland den inverkan på mej.

Sedan så är Dannie i sig en energibomb,
jag vet att hon ALLTID lyckas få mej att må bättre.
Även de gånger som hon kanske inte är på världens bästa hummör.
Dannie och Myran. Dom är mina livlinor!


Jag har några livlinor kvar
men många har rostat
och tynat bort
Dom höll inte för min kropps tyngd,
när jag drogs ner i något av alla
mina svarta hål.
Men dom som är kvar,
dom är starka som få.
Dom hör det jag nästan säger,
och läser mellan raderna
av det jag inte skriver
Jag vet att dom står brevid mej,
när hela min värld håller på att gå under,
och dom vet,
att jag står brevid dom
när det känns som om deras världar
skakas av gigantiska vulkanutbrott.



Så mycket minnen jag delar med dom två,
det är inte klokt.
Allt ifrån Kent till utskällningar på psykavdelning.
Jag hoppas vi kommer minnas allt det där
när vi sitter på ålderdomshem och är gamla och gaggiga.
Kanske vi hamnar på samma ställe.
Stackars personal .
"Die motherfucker, DIE"

Jag älskar er. Nåt så otroligt!

Postat av: L

Du är både stark och vacker.

Postat av: Dannie

Söta älskling där! Du är underbar <3

2010-03-13 @ 22:07:05
URL: http://siggeluring.blogspot.com


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!