Trött som en gnu!

Jag är verkligen sjuuuukt trött!
Det här med att sluta snusa tar verkligen MASSA energi!
   (Eller så är det för att jag inte kan sova på nätterna,
    pga abstinens-tics. Ligger och svettas och skakar
    som en annan jävla epileptiker . . . )
Natten till lördagen så somnade jag runt fem på morgonen,
för att sedan vakna kl sju igen.
Insåg då att det va lika bra att gå upp,
hade jag inte lyckats sova nåt nämnvärt innan dess,
så skulle jag inte lyckas sova mer den morgonen.

Fick brev från F-Kassan idag.
TRE månader skrev dom att det kan komma att ta
innan dom kan ge mej besked på hur det blir med min sjukskrivning.
Jag får min sista utbetalning nästa månad.
Så vill det sig illa så blir det två månader utan ett öre,
och vill det sej VÄLDIGT illa,
så får jag avslag på min ansökan.
Då blir det verkligen roligt....
Nåja, får försöka låta bli att tänka på det,
för jag blir bara ännu mer galen då.
JAG kan ju inte göra nåt åt deras beslut,
så då ska jag ju egentligen inte oroa mej såhär mkt heller.
Men det är inte lätt . . .


Åh, måste berätta!!!
Idag när jag åkte spårvagnen till sushirestaurangen,
så kom det på kontrollanter,
och eftersom jag är duktig och betalar nu,
så satt jag där och storflina när dom kom och bad att få se min biljett.
Dom måste trott jag vart lätt sinnesrubbad . . .
Jag kan tänka mej att jag vart samtalsämnet i deras lunchrum sen.
"Den galna flinande tjejen på vagnen"

Man ska glädja sin omgivning!!!

Postat av: L

Hoppas det löser sig gumman. Vi får försöka ses snart. Jag är fortfarande på 57:an:( men kommer hem imorgon tror jag.

2010-03-24 @ 13:50:21
URL: http://could-use-some-patience.blogspot.com


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!