Utvärdering utav första dagen

Föll för frestelsen och "snodde" en snus av Micke förut.
Herrejävlar va det snurrade till i huvvet!
haha .
Ser det dock inte som ett nederlag,
det är ju trots allt en förbättring mot innan,
och jag väntade mej inte att kunna sluta
sådär bara pang på rödbetan, lixom.
EN snus på en hel dag får väl vara
ett steg i rätt riktning iaf.
Så nu väntar jag med spänning på hur morgondagen ska bli.
Kan ju bara hoppas att jag är mindre skakig
och har mindre ont i huvvet.
Dock får jag väl förbereda mej på det värsta.

Sedan på torsdag,
( Då jag får min mycket efterlängtade "lön" )
OM jag klarat hålla mej till MAX en snus om dagen,
så ska jag fira det med sushi och chai-latte
Fast inte på samma gång då,
tror det skär sej lite . . .

Frågan är bara hur det ska gå på lördag,
när syrran ska ha sin födelsedagsfest.
Det brukar ju bli så att man snusar mer
under sådana former.
Får be henne köpa en dosa i smyg,
ifall jag bara MÅSTE ha en snus!
haha

Postat av: Emelie

Ja, det kanske vore en ide!

Jag gjorde den sjjälv, så allt samman gick på 100 kr :P inte så farligt.

2010-03-17 @ 15:56:10
URL: http://lillakana.blogg.se/
Postat av: tussis

hehe, du får ta en cigg istället:p skulle det krisa sig, så snusar Pillan:p

2010-03-19 @ 15:37:09


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!