Sol!

Jisses vilket väder det har vart idag (och ännu är)!!
Allt blir så mkt lättare när det är sol,
tycker jag iaf.
Om man bortser från att jag jämför mej med alla tjejer jag ser omkring mej,
"Varför kan hon gå klädd så,
när jag ser ut som en fet kossa i samma sak?"
Det är inte rättvist.

Menmen. Bortsett från dom tankarna så har dagen vart rätt okej.
Tvättade imorse och sedan åkte jag in till Järntorget och strosade runt,
finns så sjukt mkt roligare affärer runtomkring där!
Sedan satt jag ute på gården med Kira och grannarna + hundar.
Helmysigt =)

Så nu är jag trött, lite lätt solstingig
och fruktansvärt sugen på en iiiiskall cider!!!
Men systemet har hunnit stänga.
Jävla skit =(

-----------

En sak, som jag funderat på ett tag.
är att jag oxå vill ha så många bloggläsare att jag oxå kan ha "frågestunder"
för om jag skulle få för mej att ha en sån nu,
så skulle den "stunden" få vara typ en månad för att få ihop
tillräckligt med frågor för att befoga ett inlägg. =(


Postat av: Emelie - Anorektiker mot livet

Det är vårat glasögon-filter som säger att vi är så. Det sägs om och om igen, det är inte den sanna verkligheten vi ser.

Men jag förstår dig.

Själv har jag just nu panik över samma sak, och att jag ständigt måste gå i koftor..särskilt nu när det är så varmt så är det icke skönt! Hoppas du har en fin fredag :D

2010-05-21 @ 10:10:30
URL: http://lillakana.blogg.se/
Postat av: Emelie - Anorektiker mot livet

Ja, alltid kofta. Hur varmt det än är, så är den ett måste..ständigt. Och som du, vill gärna ha ngt i knät, eller helst ha en längre tunika som går ner över, eller om detta inte has på, så vägrar jag sitta om jag inte får ha ett bord framför mig.

2010-05-21 @ 21:08:22
URL: http://lillakana.blogg.se/
Postat av: simone

och i helgen har det verkligen varit kanonväder, så häärligt :D

2010-05-24 @ 10:44:49
URL: http://fattybom.se


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!