Tack du ideérika människa!

Som uppfann den makalöst underbara mackapär
som fick namnet vattenlås!
Trots att det ibland blir jävligt geggigt där nere,
   (framförallt efter ett X antal bad av lerig hund . . )
och att det luktar förbannat vidrigt om vattenlåset skulle få damp
så är det jävligt bra att ha när man lyckas tappa ner grejjer i avloppet.
Typ ett sprillans nytt örhänge . .
   (Note to myself; Ta ur örhängen innan dusch,
    även om det är sisådär ett halvt kompani örhängen som måste tas ur)

Som ni nog förstår av texten ovan så lyckades jag slita ur ett örhänge när jag duschade,
och detta följde sedan med vattnet rakt ner genom hålet . . .
Jag blev lite lätt förtvivlad,
och Micke bara skrattade, den jäveln! haha
Han sa, förmodligen mest på skoj,
att jag kunde ju alltid försöka gräva upp det igen.
Det märks att han inte riktigt lärt känna hela mej ännu.
Dels så är jag den sortens personlighet som inte riktigt förstår ironi,
lite smått autistisk (rätta mej om jag sa fel "sjukdom") som jag är.
Sedan så är jag så jävla snål,
så jag skitar hellre ner händerna än skaffar nya örhängen.
Så, örhängena är räddade,
och Micke verkar lite lätt äcklad över att jag tänker sätta i dom i öronen igen . . .

Så tack för vattenlåset, vem det nu var som uppfann det.
Enligt internet så var det tydligen en brittisk urmakare ( ! )
men namnet kunde jag inte finna,
för annars skulle jag sänt en personlig tackhälsning till dess efterlevande
Eller kanske inte vid närmare eftertanke.
Är man lite knäpp i huvvet så gör man bäst i att hålla tyst,
för att folk inte ska få sina farhågor bekräftade.



 (   Hmm. Innefattar att "hålla tyst" även att skriva i bloggen?    )

Postat av: Mamma

Du ÄR nog smått tokig :)))

2010-05-11 @ 20:18:30
Postat av: Emelie!

I bloggar ska man inte knipa tyst om något tycker jag! :P Och jag hade gjort precis samma sak...

Jag har tappat ett halsband i toaletten en gång (toaletten var åtminstone tom, so to speak) bara att plocka upp, tvätta av och torka! :P

2010-05-12 @ 19:10:13
URL: http://nodisco.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!