Träningsvärk from hell

Ja, som ni kanske förstår av rubriken
så har jag fått kommit igång och träna nu.
Är lite halvt död i hela kroppen,
och varenda muskel i rygg-nacke-armar gör ont.
Men, det är ju ändå skönt att få ont,
för då vet man ju att man GÖR nåt
och att man faktiskt HAR muskler som kan göra ont!

Måste bara fått kollat upp min vänstra armbåge,
och eventuellt även axeln,
för det knäcker och knakar och isar
och helt plötsligt låser den sig
när jag gör vissa övningar.
Micke kände på den igår medans vi höll på,
och han tror det kan vara en muskelknut,
för han hittade en knöl som jag flög i taket
när han klämde på den . . .
Dock så fanns inte knölen kvar sen
när vi kom hem och han skulle lösa upp den.
Verkar som om den "vaknar" när jag tränar
och sen går och gömmer sig.

Är oxå grymt gött att solningen ingår i gymkortet,
jag mår så mycket bättre av "solen"
fastän den är fejkad, så att säga.
Skall även testa på vattenmassage imorrn,
som även den ingår.

Nu skall vi snart iväg och förhoppningsvis köpa ett Nintendo Wii.
Ska bli roligt att klå Micke i Guitar Hero ;)

TjingTjong!




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!