&%¤¤&%¤#§#&%?"#!!!!!

Helvetes jävla PISSdag!

1;
Återigen omkullkastas mitt förtroende för vården.
Skulle till min psykolog idag,
så jag anmäler mej i receptionen
och går upp och sätter mej i väntrummet.
(Självklart på min vanliga plats,
gillar INTE när den är upptagen,
så då står jag och väntar tills den blir ledig)
Hade tid 13.15, var där ca 12.45,
när klockan hunnit bli 13.30
så börjar jag änna undra vart Vera är nånstans,
men tänker att det kanske dragit ut på tiden
med den som varit innan mej.
Sånt kan ju lixom hända.
Men sen när klockan är ca 13.45,
och jag alltså suttit där i en timma,
så kommer det fram en tjej/tand/kvinna
och frågar om jag skulle vart till Vera,
"Ja" säger jag,
varpå hon säger att Vera inte vart där på hela dagen.
"Nähä, okej" säger jag, lite smått paff
och går därifrån.
Väl utanför blir jag lite smått irriterad,
dels för att NÅN jävel väl ändå kunde hört av sej,
och att ÅTMINSTONE receptionisten hade haft koll på saker och ting
Men icke. Återigen slår vården mej till golvet
med sin otroligt välorganiserade kommunikation
(Läs det där sista ironiskt)
För jag menar, det är ju SÅ jävla lätt för mej
att ta mej hemifrån och in till stan
Jag menar, jag bara ÄLSKAR ångesten
som skapas av att vara bland folk.
FUCK!

Men, jag hade ju "som tur var" ändå ett ärende till stan
att hämta ut min mobil som jag lämnade in för två veckor sedan.
Så, stadstrippen var ju inte helt värdelös,
intalar jag mej själv,
och åker hem.

Väl hemma tillstöter nr2 av dagens PISShändelser;
Telefonen funkar ju inte som den ska
trots att den ska ha vart på service/lagning i två veckor.
Så precis där bryter jag ihop och vill bara lämna jorden
En sån ynka liten skitgrej
blir lixom droppen som får bägaren att rinna över.

Så, summan av kardemumman;
Här sitter jag med en jävla massa ångest
Dels för att jag inte fick träffa min psykolog idag
(Inte för att jag egentligen var så full av ångest innan,
men just BARA FÖR ATT jag inte fick träffa henne,
så exploderar allt.)
OCH dels för att telefonkukfitthelvetet
har bestämt sig för att göra mig gråhårig i förtid,
sabba mina redan innan dåliga nerver
OCH tvinga mej gå tillbaka till Telia.
Vilket jag bara ÄLSKAR
För att prata med okända människor är ju underbart.
Framförallt när jag inte pallar uttrycka mej som en normal människa,
utan mer får dom att misstänka att ett UFO (dvs jag)
har äntrat vår planet och tänker ta över mänskligheten
med sin exceptionellt idiotiskt ickeexisterande vältalighet.

Skål och God Jul
Nu tänker jag gå och dö eller nåt

Postat av: kristin

Så jäla störande när sånt händer! Jäla kukhuven! O ja känner igen mej så väl med telefonen. Ja kan inte förklara som en normal människa va d e för fel på skiten.. hittar på egna ord o uttryck.. hehe dem får lära sig nåt nytt iaf! Tycker du ska säga t Vera att händer d här en gång till så får fan kärringen höra av sig så du slipper all ångest. Hon om nån måste fatta hur jobbigt det är för dig. Kämpa på vännen! :) stor mega kram

2010-10-12 @ 18:54:15


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!