Störd humor, regn och psykologmöte

Ja, som det står i rubriken,
så är det psykologdax för mej idag igen.
Vera ringde faktiskt igår
för att säga att hon var tillbaka på jobbet
Det tyckte jag var bra, bättre sent än aldrig typ . . .

Igår var jag och Kira ute tiiidigt på morgonen
Hade byltat på mej långkalsonger, dubbla strumpor
halsduk, mössa och vantar
Var rätt gött att för en gångs skull inte frysa! =)
Gick en rätt lång promenad,
plus att vi stannade en bra stund i Sannabacken och lekte
Jag märker dock på Kira att det snart är löpdax,
för hon får bland annat upp massa spår
som hon bara MÅSTE följa
och INTE lyssna på mamma alls när hon ropar . . .
Får nog se låta bli att ha henne lös en tag framöver,
tills löpet är överståndet.
Vill dels inte att hon ska springa iväg och riskera bli påkörd,
och heller inte råka springa på en hanne och bli dräktig . . .
Idag slapp jag dock alla klädlager,
då det inte var så jättekallt,
men regnade nåt förbaskat

Jag måste ha nya skor!
Nu verkligen MÅSTE jag ha nya skor,
för nu läcker båda skorna . . . .
Båda paren och BÅDA fötterna
Dvs både höger och vänster skon . . .


Tänkte även dela med mej av ett par bilder
som väldigt väl illustrerar min (och Mickes)
ypperligt sjuka humor/fantasi.
Till mitt försvar så får jag väl påpeka att det var HAN
som började, men jag tyckte det va så kul,
så jag fortsatte
Han var så att säga hönan och jag ägget!
Därmed basta!

Ja, titta (och njut?)
och bara så ni vet, ser ni vad bilderna gestaltar,
så är ni minst lika störda som oss! haha










Så, det var allt för mej för nuläget,
nu ska jag kladda på mej lite smink
och försöka bege mej in till stan relativt snart

Postat av: L

Haha tror jag är lika störd som ni är ;)



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!