Rudolf med RÖDA mulen!

Kattsingen va jag mår asså.
Helt jävla galet!
Vaknade inatt av att jag hade så sinnessjukt ont i halsen
kunde knappt andas.
Och näsan va igentjockad med nån oformlig substans,
och började anta den typiska förkylningsröda nyansen . . .

Har bedövat halsen med enorma mängder te
och rykande het hemlagad grönsakssoppa.
Så själva halsen är relativt lugn nu,
alltid värst på kväll/morgon iofs.
Dock så känns det som om nån ersatt min hjärna
med billigt klistrigt pulvermos,
eller hårmousse . . .
Plus att mina bihålor dunkar kraftigt,
dom reagerar omedelbart, vid minsta förkylning.
Kan man inte typ fylla igen dom eller nåt?
Känns även som om nån fört upp en expanderbult i näsan på mej,
det gör ont och spränger som f a n!!

Ja, för att sammanfatta;

DET ÄR  S Y N D  OM CECA IDAG!!!

(Ytterligare ännu mera synd om,
med tanke på att hennes pojkvän är lika kass som henne,
och är boven i dramat som smittat av sej!
Så HAN är de inte de minsta synd om,
den skurkskrutten!!)



Men, det positiva med min förkylningsröda näsa,
är att den kommer bli en utmärkt accessoar inför valet imorrn!
Får bara bylta på mej ordentligt när jag går bort,
vill inte riskera att en endaste kroppsdel antar en förrädisk blå nyans . . .

Postat av: Nanna Mück

<3 Krya på dig sötie! <3 Massa tea o film, kärlek

2010-09-19 @ 09:11:54
URL: http://b
Postat av: Mamma

Krya på dig tösabiten! GÅ TILL DOKTORN!!!

2010-09-19 @ 14:16:04


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!