Snart helg

Längtar verkligen till helgen nu.
Jag blir sååå mycket lugnare inombords när jag har Micke hemma,
det är väl egentligen enda skillnaden helgen gör för mej.
För eftersom jag inte jobbar,
så är ju inte helgen = ledigt på samma sätt
som för en som jobbar hela veckan annars.
Dock så ska Micke iväg me jobbet på lördag
Femkamp på Liseberg står på schemat.
Jag går i valet och kvalet om vad jag ska göra.
Funderade på att gå på bio,
men jag vet inte om jag har ro i kroppen tillräckligt
för att sitta stilla i en biosalong me massa folk.
Läste dock i Metro idag att det är "RödGrön Valfinal"
(på Götaplatsen här i Gbg)
verkar intressant, flera av politikerna ska tydligen vara där
och Mikael Wiehe mfl. ska uppträda.
Så jag får se vad det blir


Stannade förövrigt hemma idag,
skulle vart in till stan och psykologen
Men mådde inte så superbra imorse heller,
så jag ringde återbud
Kände inte för att sitta på vagnen/bussen och må illa,
och kanske lyckas "kräkas" genom näsan igen, som igår. haha
Mitt huvud är inte heller riktigt med idag,
det dunkar och har sej.
Är nog på väg att bli sjuk.
Micke beklagar sej oxå över att han inte är helt 100,
och DÅ är han inte det heller,
eftersom han lever efter mottot "Jag blir ALDRIG sjuk".
Han är väldigt sällan sjuk, visserligen,
men när han väl är sjuk, så är han SJUK...
Stackarn.

Nä, nu babblar jag mest.
Ska lägga mej och läsa istället,
läser Mia Skäringers bok "Dyngkåt och hur helig som helst"
Den är bra. Hon är bra.


Over änd out!

Postat av: Kristin

läser den boken ja med! känner igen mig så jädra mkt! haha! speciellt om tanten med äpplet... :P

2010-09-16 @ 15:46:37


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!