That's what (girl)friends are for!

*krax-host-andnöd*

Jag har inte orkat blogga på ett par dar,
lyckades ju dra på mej en riktigt grotesk förkylning,
eller va fasen det är.
Skickad raka vägen från helvetet iaf!
I helgen var det väl som allra värst,
hade runt 39,6 graders feber på söndag kväll/natt
och trodde helt seriöst att jag höll på att dö.
Har i normala fall en kroppstemp på runt 36,6 grader...

När jag vaknade på måndag morgon mådde jag 
ofattbart, mirakulöst bättre,
men, det "fixade" sej efter nån timma . . .
Åkte hem till Orust och kurerade mej tills idag,
men inte fan hjälpte det.
Har hostat så jag nästan kräkts två nätter i rad,
och således inte fått många timmar sömn
så jag är sinnessjukt trött,
men det är inte lätt att somna
när man hostar så lungorna är på väg att flyga ut!

För att inte tala om hur svårt det är för en stackars pojkvän att somna.
Därav sitter jag nu här.
Micke började fundera på att ringa sin pappa
och fråga om han fick sova där.
Eftersom Micke har ett tungt och tufft jobb,
och börjar VÄLDIGT tidigt,
så förstår jag att han behöver sin sömn.
Och jag vill INTE att han ska åka iväg lixom,
framförallt inte pga att jag hostar
Dels av den anledningen att jag skulle känna mej elak,
få dåligt samvete och med all sannorliget bryta ihop
Jag funkar så . . .
Och dels av orsaken att jag inte vill ge Mickes kära far
ytterligare orsaker att slänga skit på mej
"Där ser du, hon är inte bra för dej"
Vissa människor tänker dessvärre inte längre
än vad näsan räcker, så att säga . . .

Så. Ceca är vaken,
Micke har börjat snarka så smått.
Hoppas han inte är allt för trött imorrn . . .

Ceca lär vara äckligt trött imorrn . . .

But hey, That's what (girl)friends are for!




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!