Ceca-trippen, dag ett

The Topic of the day;
Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

"En bild på mej" var lättare sagt än gjort,
jag var en väldig linslus för ett par år sedan,
men nu undviker jag kameror så gott jag kan.
Så det blir en ett par år gammal bild
som ändå stämmer in rätt så bra med hur jag ser ut idag
(Dvs. inte en bild från när jag vägde 40 kg...)




10 fakta om mig är väl kanske ett något lättare "uppdrag" då.

1. Jag har ett X antal tvångstankar,
    skulle lätt kunna fylla denna listan med enbart sådana.
    En är dock att jag så fort jag ser ett gäng duvor undrar
    hur långt en av dom skulle komma om jag sparkade på den

2. Jag har en något äcklig förkärlek till att klämma finnar,
    både på mej själv och andra.

3. Jag tycker daggmaskar är nåt så fruktansvärt hemska
    Och sniglar likaså.

4. Jag är maniskt besatt av att mina naglar ska vara perfekta.
    Det har hänt att jag ställt in saker jag planerat göra,
    bara för att en nagel gått sönder.

5. Till skillnad från uppenbarligen de flesta i min ålder,
    så har jag aldrig testat någon form av droger
    (Bortsett från receptbelagda narkotikaklassade mediciner)

6. Jag har heller aldrig rökt cigaretter
    Annat än att fjanta med för att visa vad Norska rökringar är
    (Man tar röken i munnen, och blåser ut den i en ring,
    jag tycker det är lika kul varje gång,
    men min syster är inte av samma mening. haha)

7. Däremot har jag snusar i många år, men slutade för drygt ett år sedan.

8. Jag har aldrig gjort nåt dumt

9. Det jag skrev ovanför var en ren lögn,
    jag fick bara sån total idétorka . . .

10. Jag har en förmåga att alltid slå huvvet i saker
      Skåpsluckor, handfat, sängkanter, mina egna kroppsdelar,
      andras kroppsdelar, Kira - ja, you name it

Detta va väl kanske inte så jätteintressanta fakta,
men det är faktiskt svårare än vad man tror att komma på saker,
helt själv, det är mycket lättare att ha konkreta frågor att svara på!!!




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!