Ceca-trippen, dag sex

Dag 6 – Typ av killar jag faller för

    (Först och främst tycker jag att dagens ämne hade varit väldigt kul
     om jag vart en hetrokille. eller en homosexuell tjej för den delen med.
     Tycker det vore mer korrekt med t.ex "Typ av person jag faller för" . . .
     Men, det är ju bara min åsikt)


För att inte komma för långt ifrån ämnet då,
jag tror faktiskt inte jag har nån "mall" över personer jag faller för.
Har vart tok-kär i allt från gothare till feminina killar.
Sedan så är jag egentligen inte så förtjust i att sätta etiketter på folk . . .


För mej så är det insidan som är det viktigaste.
(Fy fan va det låter klyshigt, I know,
men jag är kanske en av få som verkligen menar det)
Med "insidan", så menar jag inte enbart
att personen ska vara snäll och trevlig,
jag vill även kunna föra en kreativ vuxen dialog
med människan jag dejtar/är ihop med.
Eftersom jag är en tänkare,
så faller jag ofta för likasinnade . . .


Jag faller även lättare för musikaliska människor,
och då oavsett vilken sorts musik egentligen,
men kan personen spela piano,
så kan jag ofta lindas runt lillfingret efter ett tag . . .


Eftersom djur är viktigt i mitt liv, så kan jag smälta totalt
om jag ser t.ex en kille som har bra kontakt med hundar.
Eller djur i allmänhet egentligen.


Ja, helt enkelt,
jag faller för personer som är lika mej.


(Nu är det kanske lämpligt att jag pga "vissa" omständigheter
gör ett litet tillägg; bara för att detta är sådana saker som gör
att jag lättare faller, så är det inga krav . . .)




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!