Migrän och solsken

 . . .  är ingen vidare kombination.
Varje solstråle som träffar mina ögon skär som laserstrålar.
Känns som om dom verkligen går rakt igenom huvudet på mej,
och lämnar efter sig ett rykande hål.

Men, solen är fin, så den får gärna skina.
Men jag tycker däremot min migrän får ta och ge sig snart,
den har hängt med alltför länge nu.
Funderar på om det kan finnas nåt samband mellan
min pollenallergi och migränen.
Om dom på nåt sätt kan påverka varandra.
Får forska i det! haha

Idag ska vi upp till NÄL och hälsa på min farmor,
som har fått ytterligare en hjärtinfarkt så hon är inlagd igen.
Ska vara hos henne medans mamma, syrran och pappa
är på kurs/informationsmöte om Dialys.
(Om jag inte får vara med på kursen jag med vill säga,
det var inte helt säkert att jag kunde det,
för man var egentligen tvungen att anmäla sig till den)
Pappa's njurar är rätt så kassa nämligen,
så det kommer bli dialys inom en kanske inte alltför avlägsen framtid.
Så då är det bra att veta vad som gäller osv.

Har kommit fram till att alla i våran familj är lite halvdefekta,
Pappa har fel på njurarna,
mamma har kasst minne,
syrran har fel på fötterna
och jag är allmänt knäpp i huvvet! haha



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!