Mini-kalas!

Nu har jag precis haft ett litet kalas för Kira som fyller tre år idag.
Stora damen är hon nu minsan!
(Dax att börja uppföra sej vuxet nu kanske, Kira?) haha

Vi vart iväg till Bäckebol förut,
Micke skulle kolla upp lite grejjer med sin MP3-spelare,
och jag var ett roande inslag under bussfärden som vanligt.
Jag kom fram till att OM Micke gör slut med mej,
så kommer det vara pga att har inte orkar med min
såååå überkassa humor längre.
(Vet inte om det är bra eller dåligt,
hade jag bara kunnat hålla käft och inte kläcka mina,
enligt mej, briljanta vitsar,
så hade jag ju haft en garanterad livspartner resten av livet lixom.
Men nu så kan jag ju inte hålla käft,
så vi får väl se hur det går i framtiden. haha)

Vi råkade dock ut för kontrollantfittor ute på Bäckebol.
Jag hade betalat, eftersom jag har månadskort,
Micke hade inte lika tur.
Surt sa räven . . .

Nå, shit happens lixom.

Åter till kalaset.
Köpte ett gäng hundkex till Kira på zooaffären där ute,
hade tänkt köpa nåt gosigt och saftigt köttben,
men det blir så äckelgeggigt på golven av sådant
Så det blev två olika sorters stora hundkex,
(inte för att det direkt stökar ner så himla mycket mindre,
men det kletigeggar iaf inte!)
varav ena sorten såg ut som en polarkaka.
Men luktade inte som en sådan . . . Uäck
Nedan följer några bilder på när hon massakerar kexen,
för dom som är intresserade. haha

(Det som inte bloggas om har inte skett!!)







Nu ska jag nog gå och städa upp resterna . . .



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!