Räk- och vinkväll

Jag och min fina skrutt har ätit lite räkor och druckit vin ikväll
( Jag dricker visserligen fortfarande vin,
så att inte räkorna torkar ut inne i magen,
dom behöver ju ha något att simma i lixom )
Dessvärre så vart det en väldans massa romgegga i räkorna,
men jag lyckades hitta några utan rom i!
( Det borde vara pojk-räkor va?
Någon som vet hur det funkar i räk-riket? )
För jag tål inte att få den geggan på fingrarna,
det vänder sig nästan i magen bara jag ser äckelverket! haha
Lyckades sedan, när jag tröttnat på att sticka mej i fingrarna
när jag letade efter romfria räkor,
att skala ett par räkor med rom fast utan att få den på fingrarna
Med hjälp av lite hushållspapper så funkar allt!

Nedan följer de obligatoriska "blogg-bevisen"
För återigen, det som inte bloggas om har inte skett,
okej?


Räkskål + gudomligt gott vin! Tipstipstips!


Räkor i närbild, ser ni äckelrommet? haha


Mina fina pojkräkor, utan rom!



Färdiga resultatet;
Grovs rådbröd, avocadoröra, ägg och räkor ♥




Och på tal om saker som trivs i vatten (Dvs. räkor)
så upptäckte jag idag att mina hörlurssnäckor inte gillar att bada,
inte ens i jordgubbssaft som är så gott!




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!