Sleepless in Majorna

Nu börjar jag helt ärligt tröttna nåt så förbannat på mina sömnproblem.
Innan så kunde jag åtminstone vila/sova lite på dagarna,
men det är bara att glömma nu!
Jag förstår inte, jag är igång i princip hela dagarna,
jag har börjat träna så smått igen,
iaf Powerwalka, vilket borde göra mej LITE trött iaf.
Men icke!

Inatt har jag vaknat sisådär fem ggr,
första gången vid 12,
och då hade jag sovit ca 1.5 timma.
Sedan vaknade jag med jämna mellanrum
fram tills att Micke's larm ringde vid fyra-tiden,
därefter så har jag legat och vänt mej i sängen,
spelat en triljon sudokuomgångar på mobilen
och haft ångest.

Jag känner mej allt annat än taggad
för att åka in till stan om ett par timmar,
vill bara krypa in i en garderob och gömma mej,
och aldrig nånsin se dagens ljus igen.

Jag blir så fruktansvärt sårbar när jag sover dåligt,
gråten sitter i halsen hela tiden.
Det bränner innanför ögonen
och jag glömmer bort att andas
Min puls ökar i takt med ångesten,
det dunkar i öronen som av en besatt trummis.

Jag vill bara skrika
"Lämna mej ifred, låt mej sova"

Men ingen kommer lyssna




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!