Dag 28 – Det här saknar jag

Oj, nu kom en såndär svår rubrik igen.

Det är så himla mycket jag saknar.
Personer, händelser, episoder av livet.
Jag vet att man egentligen inte ska sakna
sådant som passerat, sådant man förlorat.
men jag gör det ändå ibland.

Men helt ärligt, så kan jag inte komma på något specifikt
som jag saknar, som jag kan skriva om här.


Så jag sammanfattar det såhär;

De människor jag saknar,
de saknar förhoppningsvis mej med.
Och tänker på mej nångång ibland,
när en speciell låt spelas på radion,
en välbekant doft smeker näsborrarna på spårvagnen
eller när man hör ett skratt man tror sej känna igen.

De episoderna och händelserna i mitt liv som jag saknar,
dom delades i de flesta av fallen med en eller flera personer
Och jag kan bara hoppas att dom personerna
minns och värdesätter våra gemensamma minnen
på samma sätt som jag gör
och alltid kommer göra.


Postat av: Lisa

sv: Jo jag vet men jag måste prova upp till max dos innan jag får byta för Aron. jag vill testa cymbalta. Vad skulle du anse vara "bättre" än sertralin? Ätit det snart 2 år.



<3<3<3

2011-01-13 @ 14:46:20
URL: http://couldusesomepatience.blogg.se/
Postat av: jenn

jag minns, jag saknar och jag tänker på dig!

2011-01-16 @ 19:39:26
URL: http://jenhan.blogg.se/


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!