Tandläkarintyg

Jag har äntligen fått beviljat ett intyg om nödvändig tandvård.
Det innebär att jag inte behöver betala mer för att gå till tandläkaren
än vad jag gör när jag går till den "vanliga" vården.
Plus att det högkostnadsskyddet inom öppenvården
även gäller hos tandläkaren, och då även dom privata ställena.
Så när jag kommit upp till frikortsnivån (900:- per 12månadersperiod),
så har jag både gratis "vanlig" vård och tandvård.
Vilket innebär att jag kan laga mina tänder direkt när dom går sönder,
vilket dom gör titt som tätt . . .
Plus att jag inte behöver oroa mej för den extra kostnaden för lugnande/narkos
inför utdragningar av tänder.

Det är en enorm lättnad för mig att fått detta intyg!!




Så jag vill nu framförallt tacka min lilla mormor,
som faktiskt var den som nämnde att jag tack vare mina diagnoser
kunde vara berättigad ett sådant här intyg.

Tack mormor!! ♥



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!