Varm, trött och småirriterad

Har sovit som en potta skit inatt,
dels så har jag haft ont i magen,
sen så har det vart en massa fåglar som pipit utanför fönstret.
Man är inte helt van vid såna ljud inne i stan. haha

Igår så var dom nya grannarna här en stund,
det var trevligt =)
Längtar tills deras hästar kommer upp till Orust!!!
Kanske kan få låna en av dom lite då och då när jag är här hemma. ^_^

Fy vad jag egentligen hade viljat vart på Håkan i Slottskogen ikväll,
men men. Det kommer väl fler chanser . . .
Just nu tror jag inte heller jag hade orkat med så mycket folk,
så det är väl lika bra att jag inte har nån biljett kanske.

Är även lite smått irriterad på vissa människor för tillfället,
gillar inte när folk får mej att känna det som om JAG gjort nåt fel,
utan att förklara för mej VAD jag nu gjort,
som gör att dom beter sig som dom gör . . .
Det är lixom just sånt här som gör att jag inte riktigt funkar med alla
människor, för sånt som många tar för givet är inte lika lätt för mej.
Folk kräver att jag ska förklara och försvara mitt beteende,
men dom anser ofta inte att dom i sin tur kanske
kan vara lite tydligare med vad dom menar, och inte bara hålla käft
och hoppas på att jag kommer fram till vad som är "fel".
För det gör jag lixom inte.
*suck*


Aja what ever.
Vill folk vara bittra och griniga så får dom väl vara det.
Hade jag gjort nåt stort fel så hade jag ju varit medveten om det,
heeeelt tappad bakom flötet är jag inte,
jag har bara lite svårare att tyda koder och funka socialt i alla situationer.



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!