Dålig uppdatering

Nu har det vart lite halvkass update igen.
Förra helgen var min lillasyster här och hälsade på,
vilket jag skrev i förrförra inlägget.
Vi var uppe till Göta's både fredag och lördag.
Trevlig värre!
Sedan så drack vi ett antal liter vin här hemma med.
På söndagen åkte vi ut till Frölunda Torg och shoppade lite
Nästa gång får hon dock se till att vara helt frisk,
så hon är lite mer vaken!

I onsdags kom äntligen min skrutt hem igen
Guuuud vad jag har saknat honom!
Var egentligen först när han väl var hemma
som jag insåg helt och fullt hur tomt det varit utan honom!
Han får ALDRIG åka iväg igen!
I alla fall inte så här länge . . .
Jag har väl dock inte varit så social när han väl kommit hem,
för jag bara somnade i hans famn hela tiden
Har vart ännu värre än vanligt med min sömn
nu när han inte varit hemma
Pallar inte att sova ensam, att inte ha nån att snuffsa på
och en varm rygg att klamra fast sig vid . . .

Fick även en remiss till magnetkameraundersökning i veckan (röntgen)
så nästa fredag ska jag leta mej upp till Direct Röntgen på Backaplan
och bli plåtad. mohaha.
Jag hoppas verkligen dom hittar vad som är fel.



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!