Kass uppdatering igen

Nu har det blivit lite si och så med uppdateringen igen.
Har vart en rätt rörig period det sista
och jag har mått lite sisådär.
Blandade orsaker till det,
inget jag orkar gå in på mer detaljerat just nu.

Igår var jag och Micke iallafall iväg och hämtade hem nya bilen.
Är sååå skönt att ha bil!!!

Det blev en Citroën C4, den nyyyya modellen.
Skitfin och jätteröd!
(Bilden nedan gör absolut inte bilen rättvisa,
jävla kassa mobilkamera, men man ser lite iaf!)



Så i eftermiddag när Micke slutat jobbet
skall vi brumma iväg till Åby-badet.
Eftersom vi båda har Guldkort på Life-gymmen
så ingår även simning på Åby.
Jag skall dock inte simma, utan det blir nog gym för min del.
För jag får panik av bara tanken på att visa mej i badkläder.
(För att inte tänka på paniken och ångesten som skulle infinna sig
under utprovningen av badkläder,
eftersom jag inte har några sedan innan . . *ryser*)




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!