Seg dag och elak mage

Min mage är fortfarande inte bra...
Proverna visade inget speciellt, så det är förmodligen inte gallan
som ju var vad som misstänktes först.
Sjuksystern här är lite inne på att det KAN vara IBS,
och efter att ha läst om det så misstänker väl jag det med.
Dock så måste man utesluta alla andra eventuella sjukdomar/intoleranser innan man sätter en IBS-diagnos.
Tex gluten, laktos, tarminflammationer och cancer...
Så nu väntar vi på att jag ska få svar på remissen för gastroskopi,
så att jag kan få kommit till Sahlgrenska och gjort den
och sedan se om den kan ge några svar. Segt att vänta bara...

Snart, eller ja, om ett par timmar, kommer Micke och hämtar mig
Tycker bara att tiden går såååå långsamt :(
Vill hem NU!!!

Har inga direkta planer för helgen, allt beror på hur min mage mår
inte så kul att göra NÅT alls när magen gör ont och är svullen :(
Men det blir väl en del Slottskogspromenader kan jag tänka mig,
för om det ÄR IBS, så är det viktigt att jag rör på mig,
trots att det kanske gör ont...

Nä, nu ska jag gå ner till tvättstugan och kolla till tvätten!

Tjingtjong!



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!