Insomnia...

Det är helt sjukt va kasst jag sovit den senaste tiden.
Och med det menar jag inte de senaste dagarna,
utan snarare de senaste månaderna...
Just precis nu kan jag väl skylla en del sömnproblem på abstinens,
då jag håller på att vänja mig av från snuset.
Imorgon går jag in på min fjärde dag utan snus,
bara sisådär tio dagar kvar tills det värsta lagt sig...
Snälla, skjut mig....!
 
Som sagt, just nu kan jag skylla mina sömnproblem på det,
men vad kan jag använda som orsak de övriga sömnlösa nätterna..?
 
Att jag håller på att bli galen?
Att jag sakta börjar förvandlas till vampyr,
eller liknande nattlevande varelse?
Att jag utvecklat någon super-gen
som gör att min kropp inte behöver sova?
Eller helt enkelt, det förmodligen absolut mest troliga;
Att de senaste typ åtta månaderna har tagit på mina krafter,
och att jag för tillfället har lite mycket att tänka på?
 
Ja, jag vet inte....
 
 
Jag sover ju visserligen oftast ännu sämre här nere i Varberg,
så tajmingen med sluta-snusa-projektet var väl inte så bra..
 
Jaja. Ska kramas med min pelefant-nalle nu
Och åtminstone försöka sova ett par timmar...
 
Love / Ceca
 
 

Postat av: Annie

hoppas du får sova inatt prinsessan :) <3

2012-08-29 @ 23:35:16
Postat av: Em

jag har samma problem ju o har haft sen jag va liten,,så du e inte ensam,,det e hemskt,,vet inte när jag sov en hel natt senaste eller ens en halv eller en timma i streck,,ja man känner sig inte så bra i huvudet precis,,,mkt "knäpptankar":/ tänker på dej o saknar vet inte om du fick mitt mms häromdan??puss söta

2012-08-30 @ 18:01:22


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!