Nattpromenad

Kom precis in efter en kylig nattlig promenad längsmed stranden.
Satte mig på strandkanten och lyssnade till tystnaden,
bara ett par decimeter från där vågorna slog upp på sanden.
 
Denna kvällen har varit en av de jobbigaste hittills i mitt liv,
jag har fått göra ett val som kommer förändra mitt liv drastiskt.
Jag antar att det är sånt man måste gå igenom
för att på något sätt bli starkare som människa.
Men jag hade ju önskat att jag inte behövt såra folk i min omgivning....
 
Har gett upp det där med sömn inatt med,
så jag lär ju vara sådär lagom pigg när jag ska ta tåget hem sen.
Gäller att jag sätter larmet på mobilen,
annars är nog risken stor att jag vaknar i Haparanda
 



Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!