Omotiverad

Jag vet inte riktigt vad det är,
men jag vantrivs något så fruktansvärt med allt just nu.
 
Jag har ingen aning om vad jag vill,
eller inte vill.
Allt är bara en enda stor röra.
 
Det känns som om jag långsamt, långsamt kvävs till döds,
och ingen finns där att höra mina rop på hjälp.
Gråten sitter i halsen mest hela dagarna
och ångestilar rinner längs min ryggrad om nätterna.
Minns inte när jag senast sov en hel natt,
inte ens en halv natt.
Att vakna flera gånger per natt är mer vanligt än ovanligt nu.
 
Vad vill jag med mitt liv egentligen?
Hur ser min framtid ut?
Har jag ens någon framtid?
Vad vill jag göra?
Vart vill jag bo?
 
 
Jag är så jävla trasig.
 
 
Försöker förgäves peppa upp mig med googlade tankvärda ord och citat,
men för varje citat jag skriver ner/lägger på minnet,
så känns det som om jag splittras allt mer.
Försöker även, om möjligt ännu mer förgäves,
muntra upp mig själv med musik,
men varje låt som Spotify shufflar upp får mig bara att sjunka
djupare och djupare ner i funderingar.
Tänk om - Tänk om inte - Varför - Varför inte?
 
Tänk om ändå superlim kunde laga trasiga flickor,
vad väldigt mycket lättare allt hade varit då....

Postat av: Jen

<3 till dig!
Är också trasig nu.. Tänkte ändå dra iväg mig till vår träff idag. Vi kan kramas! Du kommer va?

2012-08-23 @ 16:14:03
URL: http://Motpoler.blogspot.com
Postat av: Felicia

Men tanke på hur förjävlig du varit mot demonerna nu, så tar de till med hårdhanskarna för att lura dig åt deras håll!!! Efter alla dessa framsteg du har gjort är det inte konstigt att det blir så här! Men ju mer du håller ut ju bättre blir det, med rätt hjälp!!

2012-08-24 @ 01:07:01
URL: http://Www.kreativaterapin.se
Postat av: Faster Kontraster

Hejsan du skrutte fia, såna dagar som du har nu får nog de flesta emellanåt även om dina är ett steg högre. Förstår om det är svårt att focusera på rätt saker. Men du ska veta att du har gjort enorma framsteg Cissi sen du började den här resan. Titta på vad du HAR åstakommit istället för att fundera så mycket på vad som är ,kommer ,finns på andra sidan "bron". Jag har som du vet själv vart hemma snart 1 år. Under den här vårvintern har jag lärt mig mycket( Kan vi snacka om vid nåt tillfälle) men jag lägger ingen kraft eller energi på vad som ska ske sen med jobb osv. Jag tar en dag i taget och focuserar på att leva ett bra liv med livskvalitet trots värken. Så Gumman ta ett steg åt gången och gläds åt att du tar dig fram ,spelar ingen roll om det tar 1000 år;) du går i din takt och det är huvudsaken. Så heja.heja och STOR KRAMIS du är en fantastisk tjej så ta vara på dina kreativa sidor och gör nåt av det. Du vet Börja skriv en bok, du har en bra förmåga att formulera dig och fantasin finns . Sätt i gång sätt dina demoner på pränt och ge dom på tafsen i skrift form, du vet pennan är starkare än svärdet. Pözz på dig från din gamla faster=)

2012-08-24 @ 11:24:20


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!