Bye bye Göteborg - hejhej Varberg!

Sitter i bilen på väg ner till Varberg nu. Ångesten hamrar i bröstet och tårarna bränner bakom ögonlocken. Om ni undrar varför inlägget inte ser ut som det brukar, då är det för att jag skriver på iPaden, och redigeringsmöjligheterna är inte desamma då. Iaf har jag inte lyckats få till det. Jag har fått så många fina lyckönskningar idag att jag blivit alldeles rörd. Känns så skönt att ha folk omkring som tror på en, och stöttar på alla sätt dom kan. Ni är guld värda! Ska bli väldigt skönt att få träffa Åsa sedan, saknar henne så förbannat! Skriver mer ikväll när jag ( förhoppningvis ) fått tillgång till en "riktig" dator.

Postat av: Ca

Vad skönt att du fått den hjälpen och den möjligheten iallafall:) Glad för din skull!

Hur känns det nu att ha kommit fram? Är det någon preliminär tid på hur länge man stannar?

kramar

2012-02-07 @ 17:37:17
URL: http://enilorac.devote.se


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!