Dålig sömn och vätska i kroppen

Inatt sov jag allt annat än bra,
har börjat samla vätska så det är en allmän obehagskänsla i kroppen.
Och så känner jag mej svullen och tjocktjocktjock...
Personalen säger att jag är långt ifrån tjock,
men jag KAN bara inte tro på dom.
Det går bara inte!

Kläderna sitter tajtare och jag tycker jag lagt på mig massor.
Vet ju att det egentligen är helt omöjligt att lägga på sig FETT
såhär på bara några få dagar. Framförallt på halv kost....
(Tror jag skrev i något tidigare inlägg att jag får hälften av portionerna,
för att vara lite snäll mot kroppen/magen osv)

Men demonerna i hjärnan försöker intala mig annat.
Att dom lurar i mig massa fett i mina portioner,
så att näringsvärdet egentligen är detsamma som normalportionerna.
Att personalen slänger i extra smör i min portion/på min smörgås.
Demonerna skriker att jag är fet, att jag borde börja kräkas.
Jag försöker spela döv och inte lyssna,
men det är så oerhört jävla jobbigt...

Jag har inte kräkts sedan jag var hemma i tisdags,
och jag har inga egentliga planer på att börja.
Men när kroppen och hjärnan bråkar,
så blir allt så jävla svårt...



Sedan så är jag så oerhört trött.
Känner mig som en zombie på lugnande ungefär.
Och det samtidigt som min hjärna går på högvarv
och det riktigt spritter av ångest i kroppen,
vill ut och gå/träna bort allt...
Det är en konstig kombination,
jättetrött men jätterastlös på samma gång...


Blev väldigt arg på frukosten, igen
för jag fick kalkon på smörgåsen IGEN.
Tycker dom sköter det där med att jag ska få vegetariska
alternativ när dom andra får kött väldigt, väldigt dåligt.
Det FINNS ju faktiskt väldigt många djurfria alternativ att välja på,
eller helt enkelt ge mig ost på mina smörgåsar!
Jävla djurmördare är vad dom är.
Jag gillar inte att mot min vilja behöva bidra till djurindustrin!
Usch usch usch!

Nåväl. Nu orkar jag inte spy galla mer,
för då kanske jag börjar spy galla i verkligheten med.
Och jag VILL inte. Villintevillintevillinte.
Eller jo, en del av mig vill mer än någonsin,
men ja. Ni förstår nog hur jag menar . . .






Postat av: faster kontraster

Heja ,heja fortsätt slåss mot de små jävlarna.

Låt dig inte luras. kämpa på .kram från faster kontraster.

2012-02-12 @ 11:48:18
Postat av: Madde

Skumt att dom inte kan fixa vegetariskt åt dig när andra boenden till och med kan fixa halal-kött :/ kämpa på!! Tänker på dig :)

2012-02-12 @ 18:54:47
URL: http://piece-of-clarity.blogspot.com
Postat av: Ca

Du är sjukt duktig som kämpar på i alla fall!

Hur v ar personalen i helgen?Var den så dålig som timpersonalen?

2012-02-13 @ 07:56:59
URL: http://enilorac.devote.se
Postat av: J.H.

du är så himla bäst älskade! Jag tror på dig och jag ryser av stolthet! i will always be your soldier, i´ll be marching by your side! <3

2012-02-13 @ 14:35:52
URL: http://jenhan.blogg.se/
Postat av: L

Jag tror på dig. Finaste Ceca<3

Glöm inte att tro på dig själv.

2012-02-14 @ 12:11:29
URL: http://couldusesomepatience.blogg.se/
Postat av: Ida Jansson

Du kämpar på så bra! Heja heja!!

Är personalen bra? Får du gå ut nåt? Hur ser en dag ut där?

Du KAN lita på personalen. Ingen vill få dig att bli tjock. Varför skulle dom vilja det? Vad vinner dom på det? Alla vill dig väl <3 Stor kram

2012-02-14 @ 17:03:09
URL: http://fightforlife.bloggsida.se
Postat av: Up

stångas tbax när demonerna bråkas med dig!

2012-02-15 @ 09:21:57


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!