Livstecken

Hejsan!
Tänkte att det väl var dags att jag skriver en liten bit här
Skriver dock på min nya iPhone,
så det blir inget långt inlägg.

Treveckorspermissionen gick hyffsat bra, ett par mindre missöden bara,
vilket gjort att jag och min behandlare kommit överenns om att förlänga min tid här nere, för som det är nu så har jag bara denna och en vecka till kvar.
Och med tanke på att min viktuppgång ÄNNU inte stannat av, så känns det lite riskabelt att sluta mitt i...
Dagens vägning har väl dock satt igång ännu mer tankar på att skita i allt och åka hem och svälta ner mig istället...
Så får se hur allt blir... Hade bara varit så jävla mycket enklare om jag kunnat få hjälp att hitta en kosthållning som passar MIG.
Men som jag skrivit tusen gånger innan, så är det tydligen en omöjlighet på detta stället...
Ett alternativ skulle väl vara att jag sluppit väga mig, för att få tid och energi till att lägga tankarna på vettigare saker. Som det är nu så tar det över en vecka efter vägningarna innan jag "kommer på bättre tankar".
Men jag hoppas inte på för mkt, dom står väldigt fast vid sina ofta idiotiska ideér här nere...

Postat av: Faster kontraster

Cissi ,skit i den där förbannade vågen , njut istället av allt annat du har lyckats åstakomma. Se och focusera på det som är bra istället för det som är dåligt. Du har kommit långt så fortsätt så gumman och Cissi DU ÄR INTE TJOCK!!!!!! Du är en snygg tjej med normala kroppslämmar. Så fram med hakan du fixar detta,STOR KRAM TILL DIG KÄMPA PÅ =))

2012-06-26 @ 19:18:25
Postat av: Amanda

Hej!

Kom in på din blogg och läste lite. Jag var på capio i Varberg förra året. Blev berörd när du skrev att du hör tågen utanför varje dag. Det gjorde jag också... Jag miste bägge mina ben ovanför knäna. Jag vill bara säga att tåget inte är en bra lösning. Jag hade gjort vad som helst för att få ett par ben. Men jag är glad att jag har en frisk kropp. Capio hjälpte tyvärr inte mig så mycket. Jag önskar dig all lycka och kämpa på. Uppskatta det lilla och sluta bry dig om det som egentligen inte är viktigt.

2012-07-12 @ 17:34:27
Postat av: Jenny

Hoppas du mår bra<3!!

2012-07-20 @ 15:04:19
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!