Hektisk dag

Idag har varit en något hektisk dag, innehållande bland annat
flytt ut till Villan och städning av "gamla" rummet.
Plus matlagning och behandlarmöte inemellan....
Siffrorna på vågen fortsätter öka,
dock inte med lika stora hopp som innan,
jag hoppas verkligen att det snart vänder...

Ikväll ska jag äta kvällsmat helt själv,
för att sedan sova helt själv i ett rätt stort hus.
Vet inte riktigt vilket av de två sakerna som känns mest motigt.
Jag hoppas på att det inte dyker upp några spindlar inatt,
för då vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. haha

Nå, jag hoppas på att dagens stress åtminstone gör
så att jag kan sova rätt okej inatt.
Min hjärna känns mest som överkokt blomkål just nu,
så himla mycket nya intryck att sortera,
och en jävla massa tankar/impulser att stå emot...

Saknar dom inne på K1 (förra stället) en hel del,
men jag vet att jag kan gå in dit när jag känner för det.
Eller om dom kommer ut hit,
för jag kan ju inte sluta måla naglar på dom lixom! =)




Postat av: amy

vilket rum har du fått där? (: jag hade det intill toaletterna där uppe, och även dubbelrummet (:

2012-03-22 @ 21:31:51


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!