När jag vet att jag gjort allt jag kan...

...ger jag mig rätten att ge upp.
 
Nu får det vara nog.
Jag orkar inte mer nu.
Jag finner ingen bättre lösning på allt som är fel
nu kastar jag in handduken och ger upp.
 
Jag orkar inte vara jag och jag orkar inte andas mer.
 
I flera veckor har jag tänkt, och verkligen försökt.
Jag har vridit och vänt mig själv ut och in
i desperata försök till att finna nya infallsvinklar,
finna andra lösningar på mina problem
Men alla försök slutar på ett och samma sätt.
Det finns inget kvar.
 
Jag varken vill eller orkar mer.

Postat av: Nova

<3

2012-10-10 @ 16:33:48
URL: http://nowaki.blogg.se
Postat av: Emma

<3 tänker på dej hela tiden!! <3

2012-10-10 @ 17:13:36
Postat av: Anonym

Du får inte ge upp!!!

2012-10-11 @ 10:22:52
Postat av: Jennie

ÄLSKADE! <3 <3

2012-10-12 @ 06:47:04
URL: http://jenhan.blogg.se


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!