Som en oförklarlig tomhet

Mitt mörker håller på att totalt förgöra mig.
Fru Vinter sätter sakta men säkert sina klor i mig.
Mörkret kryper närmare för varje andetag
som jag desperat kämpar mig igenom,
och jag kan nästan känna hennes kyla
över min blåfrusna kropp.
Snart har hon återigen krypit under skinnet på mig.
Hon river mina murar.
 
Hon skriker till mig
I mina drömmar, och inuti min hjärna.
Hela tiden.
Hennes röst skär genom min själ
likt ljudet av oklippta naglar mot en griffeltavla.
Det skär i mina öron och blodet i ådrorna stelnar till en aning.
 
Gång efter gång tvingar hon mig
att betrakta mig själv i spegeln.
Hånande skrattar hon inuti mitt huvud
medans hon tvingar mig greppa tag
kring det bleka mjuka äckliga fettet
som våldtar min kropp.
Och med tårar rinnande ned för mina kinder,
försöker jag förgäves att finna kraft
till att fortsätta andas...
 
Att något så enkelt kan vara så jävla svårt
 
 
 

Postat av: Mamma

Älskade hjärtat mitt! Jag gråter osynliga tårar när jag läser dina dramatiska ord. Faan ta dina demoner! Hatar vad de gör med min älskade unge! Och vad de gör med mitt eget hjärta!!Kan inte någon öppna dina ögon nån gång så de kan se det vi alla andra ser??? Du är så fin på alla vis, både på utsidan och på insidan!! Att DETTA ska vara så svårt för din hjärna att fatta?! kram på dig och fortsätt kämpa emot dina demoner!!

2012-10-08 @ 12:50:58
Postat av: akervallslchf.blogg.se

<3

2012-10-08 @ 16:56:36
URL: http://akervallslchf.blogg.se/
Postat av: Annie

Men min älskade FINA Ceca!! <3 det gör så ont i mig när jag läser det du skriver.. Önskade så att jag kunde göra något för att lyfta de tunga från dina axlar.. Hade jag kunnat ta dina demoner så hade jag gjort det utan att blinka! Du förtjänar så mycket bättre.. du är en sådan underbar och fin människa och jag önskar att jag kunde få dig att se det jag ser när jag ser på dig.. Min underbart fina älskade vän! JAG ÄLSKAR DIG!! <3

2012-10-09 @ 08:44:29


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!