Omotiverad

Ligger i soffan uppe i min lilla stuga.
Kollar på film, eller ja, försöker hänga med i handlingen iaf.
Filmen är snart slut och jag vet knappt vad som hänt i den
Och det trots att det är en film jag sett flera ggr innan. 
Min hjärna har tagit time out tror jag.
 
Försöker tänka, få någon ordning på allt.
Men det verkar som om jag varken kan tänka
eller känna nåt längre.
Allt är bara så jävla meningslöst!
 
Jag vet att det kommer jävligt mycket svart
och bittert från mig just nu, och jag är ledsen
för att jag inte längre orkar hålla skenet uppe,
vara den där tokroliga Ceca som jag vet att ni föredrar,
trots att de flesta av er är sorgligt medvetna
om att hon enbart är en roll som jag så desperat
fortsätter spela. År efter år.
 
Ibland funderar jag på att låta henne dö.
Men inser snabbt att ingen nog hade gillat mig utan henne.
Trots att hon egentligen inte är JAG....
 
But why be yourself
when you can be someone else?

Postat av: Mamma

Så ledsen över att du mår/känner dig så här. Önskar att du kunde få må bra någon enda gång!! Älskar dig gumman och önskar och hoppas på snar bättring igen. För jag vet att det blit bättre!! Håll ut!!

2012-09-10 @ 13:30:23
Postat av: akervallslchf.blogg.se

Jag tycker om dig som du är. För det finns bara en av dig och det är du. Hoppas du orkar ta dig in till Uddevalla så jag kan krama bort monstren.

<3

2012-09-10 @ 19:58:27
URL: http://akervallslchf.blogg.se/
Postat av: Nova

<3

2012-09-10 @ 22:53:18
URL: http://nowaki.blogg.se
Postat av: Em

fina cecie <3

2012-09-12 @ 01:18:34


Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!