Du har tinat mitt hjärta

Du har tinat mitt hjärta,
du har värmt min själ
Du har berört mitt inre
och du har smekt min hud

Du är ljuset i tunneln
som ska leda mej rätt
Du är famnen som tröstar
när allt har gått snett

Du har hjälpt mej att andas
och fått mej att le
Du har öppnat mina ögon
så att jag nu kan se

Du är läpparna mot min hud
som stillar all min smärta
Du är den jag alltid kommer älska
av hela mitt hjärta

Du är allt jag nånsin drömt om,
allt jag nånsin kunnat önskat mej
Du är den som får mej hoppas
på att det finns en liv att leva

Jag vet att vi kan hitta fram tillsammans,
fastän vägen kan vara svår.
Ta bara min hand, och följ med mej
varje steg jag tar, vart än jag går.

Med ett hjärta som brinner
inser jag, att det enda jag nu vet
är att dej kommer jag att älska,
i all evighet




Just DIN kommentar är värdefull för mej! ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Förbjud pälsfarmerna - skriv på namninsamlingen! Djur är INTE kläder!!